Doprava a vrátenie tovaru
DOPRAVA A VRÁTENIE TOVARU
DOPRAVA
AKO DLHO TRVÁ DORUČENIE?
Vaša objednávka k vám dorazí do 2-4 pracovných dní.
KOĽKO STOJÍ DOPRAVA?
Na dopravu našich balíčkov využívame výhradne služby prepravnej spoločnosti Zásielkovňa. Objednávka vám bude doručená priamo domov za 4,20 €. Doručenie do výdajných miest Zásielkovne stojí 2,90 €. Pri nákupe nad 80 € máte dopravu zdarma. Spôsob dopravy si môžete vybrať v poslednom kroku objednávky.
AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?
Pre sledovanie objednávky sa prihláste do svojho účtu a prejdite do sekcie „Moje objednávky“. Vyberte požadovanú objednávku a kliknite na uvedený odkaz na sledovanie. Budete presmerovaní na webovú stránku spoločnosti Zásielkovňa, kde môžete sledovať aktuálny stav a polohu svojho balíčka. Tento odkaz nájdete aj v e-maile s potvrdením o odoslaní objednávky.
Podrobnosti o sledovaní sú dostupné od okamihu odoslania vašej objednávky až po jej doručenie k vám.
MOJA OBJEDNÁVKA MÁ MEŠKANIE, DORAZÍ MI?
Ak sa nám náhodou nepodarí vašu objednávku spracovať do predpokladaného dátumu odoslania, kontaktuje vás zákaznícka podpora. Informáciu o prípadnom zdržaní vám zašleme e-mailom. Nezabudnite si skontrolovať priečinok s hromadnou poštou a spamom.
Máte akékoľvek otázky k svojej objednávke? Napíšte nám na info@dessori.cz.
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU
MÔŽEM ŠPERK VRÁTIŤ?
Netrafili ste veľkosť alebo vkus? To nevadí. Ak vám šperk nebude z akéhokoľvek dôvodu vyhovovať, môžete ho nenosený vrátiť do 14 dní od doručenia.
Aby vrátenie tovaru prebehlo hladko, riaďte sa prosím našimi pokynmi k vráteniu:
- Šperky si môžete prezrieť a oboznámiť sa s nimi rovnako, ako pri nákupe v kamennej predajni – nemôžete ich začať nosiť a potom ich vracať. Náušnice, ktoré chcete vrátiť, si prosím z hygienických dôvodov neskúšajte.
- Žiadny jednotlivý kus zo sady nemožno vrátiť alebo refundovať. Šperky zakúpené v sade musia byť vrátené ako komplet.
- Všetky šperky musia byť vrátené v nepoškodenom stave, vrátane obalu, ktorý zahŕňa vrecko a krabičku.
Nedodržanie týchto pokynov môže viesť k zamietnutiu vášho vrátenia.
Ak potrebujete pomoc s vrátením tovaru, kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Kompletné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete tu.
AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Nenosený tovar môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. Stačí vyplniť všetky potrebné informácie vo formulári pre vrátenie tovaru. Na vrátenie tovaru môžete využiť akúkoľvek kuriérsku spoločnosť, naším odporúčaním je využívať služby Zásielkovne/Packety.
Pred odoslaním balíka sa uistite, že všetky kusy sú nenosené, zabalené v pôvodnom obale (vrecko aj krabička) a vrátené v stave vhodnom na ďalší predaj. Všetky kusy musia byť pri vrátení chránené bezpečným obalom, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Nedodržanie týchto pokynov môže viesť k zamietnutiu vrátenia.
AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII TOVARU?
Ak sa vám so šperkom stalo niečo nepredvídané, neváhajte sa na nás obrátiť. Upozorňujeme však, že reklamáciu nie je možné uplatniť na bežné opotrebovanie, mechanické poškodenia (napríklad poškrabanie, zdeformovanie, prasknutie alebo rozbitie kameňa), používanie šperku v nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie (napríklad kontakt s chemickými látkami alebo nevhodnými čistiacimi prostriedkami) ani na bežnú oxidáciu kovu.
Pre vrátenie zásielky nahláste na podacom mieste Zásielkovne náš kód, ktorý vám zašleme na požiadanie e-mailom pre vytvorenie spätného štítku. Prosíme o zaslanie vyplneného formulára pre uplatnenie reklamácie.
KEDY DOSTANEM SVOJE PENIAZE SPÄŤ?
Všetky vrátené objednávky sa snažíme spracovať najneskôr do 14 pracovných dní. Počas rušnejších období roka môže spracovanie vratky trvať až 30 pracovných dní. Refundovanú čiastku vám pripíšeme späť na kartu použitú pri nákupe.
MÔŽEM ŠPERK VYMENIŤ ZA INÝ?
Zakúpený kúsok vám za iný tovar alebo inú veľkosť nevymeníme, ale môžete nám ho v lehote 14 dní vrátiť a objednať si nový. Stačí postupovať podľa pokynov na vrátenie tovaru vyššie.
Ak máte akékoľvek otázky k svojej objednávke alebo vráteniu tovaru, kontaktujte našu zákaznícku podporu.